× Yhdistyksen puhelinpalvelut suljettu to 9.5.

Neuvonta

MITEN HYVIN TUNNET NEUVONTAPALVELUMME?

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsentalojen hallituksilla ja isännöitsijöillä on mahdollisuus saada monipuolista neuvontaa Kiinteistöliiton asiantuntijoilta ja Kiinteistötyönantajien työmarkkina-asiantuntijoilta. Neuvonta on jäsenillemme maksutonta.

Kiinteistöliiton neuvonnassa jäsenistöä palvelevat monenlaiset erityisasiantuntijat. Lakineuvonnassa sinua palvelevat kiinteistöalaan erikoistuneet lakimiehet ja korjausneuvonnassa kiinteistöalaan erikoistuneet neuvontainsinöörit. Energiatehokkuuden parantamiseen on saatavissa myös energianeuvontaa. Talous- ja veroneuvonta auttaa kirjanpitoon ja verotukseen liittyvissä kysymyksissä.

Taloyhtiöiden työsuhdeasioissa jäsenistöä palvelevat Kiinteistötyönantajat ry:n työmarkkina-asiantuntijat. Palvelun saanti edellyttää, että taloyhtiön maksama edellisen vuoden palkkasumma on toimitettu Kiinteistöliitto Pohjanmaalle tiedoksi.

Neuvontapalvelujen yhteystiedot

• Lakineuvonta ma - to klo 9-15 ja pe klo 10-15 numerossa (09) 1667 6300. Voit myös halutessasi varata itsellesi parhaiten sopivan puhelinajan ajanvarauskalenterista ja liittää tausta-aineistoa asiaasi varten.
  • Korjaus- ja tekninen neuvonta ti - to klo 9-12 numerossa (09) 1667 6311
  • Talous- ja veroneuvonta ma - to klo 9-12 numerossa (09) 1667 6369
  • Energianeuvontaa vain ajanvarauksella: www.kiinteistoliitto.fi/palvelut/neuvonta/energia/ajanvaraus/
  • Ikääntyvien asumiseen liittyvä neuvonta ma - pe klo 9–15 numerossa (02) 724 9203
  • Työsuhdeneuvontaa taloyhtiöiden palkkaamien siivoojien ja talonmiesten asioissa antaa Kiinteistötyönantajat ma - pe klo 9–15 numerossa (09) 3158 6200

HUOM! Neuvontapalvelujen käyttö edellyttää voimassa olevaa jäsennumeroa, joka löytyy esimerkiksi jäsenetuna tulevan Kiinteistölehden takakannesta. Jäsennumeroa voi myös tiedustella osoitteesta pohjanmaa@kiinteistoliitto.fi.

Palveluhenkisyyttä ja ammattitaitoa kiitellään

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsenenä taloyhtiösi saa käyttöönsä kiinteistöalan parhaiden osaajien tietotaidon ja asiantuntemuksen. Säästät kallista aikaa, kun saat tarvitsemasi neuvot yhdestä osoitteesta. Varmistamalla toiminnan lainmukaisuuden ennakkoon minimoit parhaiten myös henkilökohtaisen vahingonkorvausvastuun riskin.

Touko-kesäkuussa 2021 toteutetussa jäsentyytyväisyyskyselyssä yhdistyksen neuvontapalvelut saivat jäseniltä kouluarvosanan 9.