× Yhdistyksen puhelinpalvelut suljettu to 9.5.

Etuja ja alennuksia jäsenille

Kiinteistöyhdistyksen jäsenyys tarjoaa monenlaisia etuja, jotka tuovat yhtiölle kustannussäästöjä.

Suomen Kiinteistölehti

Taloyhtiö saa jäsenetuna Suomen Kiinteistölehden vuosikerran (10 numeroa) kotiin kannettuna. Yhden paperilehtivuosikerran lisäksi jäsenetuun kuuluu digilehti koko taloyhtiön käyttöön. Lisävuosikertojen tilaaminen onnistuu Kiinteistömedian sivuilla hintaan 25€/vuosikerta.

Kiinteistölehti on kiinteistönpidon ja korjausrakentamisen erikoislehti, joka tarjoaa hallituksille ja isännöitsijöille monenlaista luettavaa. Juttujen aihepiirit kattavat käytännössä taloyhtiöitä koskevien asioiden koko kirjon. Lehdestä löytyy painavaa asiaa taloyhtiöiden korjaamisesta, hallinnosta, taloudesta, noudatettavista lakipykälistä ja määräyksistä. Lehti siteeraa myös monipuolisesti alan tutkimuksia ja tarjoaa apua lakipykälien tulkinnoissa.

>> Suomen Kiinteistölehden verkkolehti ja lisävuosikerran tilaaminen

Jäsentiedote

Yhdistyksen jäsenet saavat sähköpostiinsa 10 kertaa vuodessa sähköisen jäsentiedotteen, joka sisältää ajankohtaista asiaa taloyhtiön tueksi valtakunnallisesti ja alueellisesti. Lähetämme tiedotteen mukana myös kutsuja tapahtumiin ja koulutuksiin. Tiedote kuuluu jäsenetuna jokaiselle hallituksen jäsenelle ja isännöitsijälle.

Mikäli et saa tiedotetta, ota yhteyttä toimistoomme: pohjanmaa@kiinteistöliitto.fi

taloyhtiosivut.fi

Yhdistyksen jäsenet saavat käyttöönsä taloyhtiön omat nettisivut veloituksetta. Sivut tehostavat asukasviestintää ja parantavat asukkaiden tiedonsaantia.

>> Taloyhtiösivut

Kiinteistömedia Oy:n tuotteet

Yhdistyksen jäsenet saavat 20 % alennuksen Kiinteistömedian normaalihintaisista kirjoista, lomakkeista ja sähköisistä tuotteista.

>> Kiinteistömedian edut Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsenille

Verkkokoulutukset

Yhdistyksen jäsenet voivat suorittaa veloituksetta Kiinteistöliiton verkkokurssit:

• Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen (HTHJ)
  • Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä
  • Toiminnantarkastuksen perusteet
  • Taloyhtiön pelastussuunnitelma
  • Isännöinnin ostaminen

>> Lue lisää verkkokoulutuksista

Kiinkon koulutukset

Kiinteistöalan Koulutuskeskus Oy (Kiinko) tarjoaa Kiinteistöliiton jäsenille 10 % alennuksen hallitus- ja luottamushenkilöstön koulutuksesta.

>> Tutustu Kiinkon koulutuksiin

Sähköisiä kirjoja

Kiinteistöliitto tarjoaa jäsenten käyttöön jäsensivuilla sähköisesti luettavissa olevia kirjoja:

• Hallituksen tehtävät ja vastuut
  • Mahdollisuuksien remontti kiertuekirja 2017-2018
  • Turvallinen taloyhtiö -kiertuekirja 2016-2017
  • Korjaushanke haltuun -kiertuekirja 2014-2015
  • Kansan osake - suomalaisen asunto-osakeyhtiön vaiheet.

Alueelliset jäsenedut 24

• Jäsenenemme saavat jatkossa SPEKin kurssihinnat jäsenetuhintaan. Kun kursseille ilmoittaudutaan, tulee ilmoittaa, että on kyseessä Pohjanmaan Pelastusalan Liitto ry:n jäsenetuhinta. Tämä käy helposti verkkoilmoittautumissa klikkaamalla kohtaa osallistumismaksu pelastusliiton jäsenille ja kirjoittamalla lisätietoja kenttään, että on Pohjanmaan Pelastusalan Liitto ry:n jäsenetuhintaan oikeutettu Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsen.

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsenet voivat ilmoittautua myös oman alueen ulkopuolisiin kursseihin ja webinaareihin.

Koulutukset löytyvät täältä: https://www.spek.fi/koulutus/

Pohjanmaan Pelastusalan Liitto ry räätälöi koulutuksia myös taloyhtiöiden tarpeisiin. Tarjousta ja lisätietoja voi tiedustella toiminnanjohtaja Sirpa Suomalaiselta sirpa.suomalainen@spek.fi tai p. 0406484758