× Yhdistyksen puhelinpalvelut suljettu to 9.5.

PÄIVITÄ OSAAMISTASI KOULUTUSTEMME AVULLA

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsentaloyhtiöiden hallituksilla ja isännöitsijöillä on mahdollisuus saada monipuolista koulutusta ilmaiseksi. Koulutuksen kautta voit hankkia valmiuksia taloyhtiön hyvään ja suunnitelmalliseen johtamiseen. Paikan päällä järjestettävissä koulutustilaisuuksissa pääset verkostoitumaan ja vaihtamaan kokemuksia muiden taloyhtiöiden päättäjien kanssa. Verkkokursseista saat tukea myös omaehtoiseen opiskeluun.

Eväitä laadukkaaseen johtamiseen

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsentalojen hallituksilla ja isännöitsijöillä on mahdollisuus osallistua yhdistyksen ja Suomen Kiinteistöliiton koulutustilaisuuksiin ja saada tarpeellista tietoa taloyhtiöitä koskevista laeista, rakennusten kunnossapidosta ja perusparannuksesta ja monista muista käytännön päätöksentekoa palvelevista asioista. Taloyhtiöitä koskevien lakien ja määräysten muutokset huomioidaan koulutuksissa erityisesti. Koulutusmahdollisuuksia kannattaa hyödyntää aktiivisesti koko hallituksen voimin. Hyvin koulutettu hallitus osaa paremmin ennakoida tulevaisuutta ja tehdä myös huolella punnittuja valintoja. Osaava hallitus vähentää samalla myös isännöitsijän työtaakkaa.

Touko-kesäkuussa 2021 toteutetussa jäsentyytyväisyyskyselyssä yhdistyksen koulutuspalvelut saivat jäseniltä kouluarvosanan 8½. Jäsenet arvostivat erityisesti puhujien asiantuntemusta ja osaamista. Webinaareja pidettiin erittäin tärkeänä uutena koulutusmuotona.

Muistathan ilmoittaa yhdistykselle lähiosoitteesi ja sähköpostiosoitteesi muutoksista. Webinaarikutsuja lähetetään vain sähköpostilla.

Verkkokursseilla opiskelua omaan tahtiin

Voit kouluttautua itsellesi sopivana aikana myös verkossa olevan materiaalin avulla. Kirjautumalla jäsensivuille voit suorittaa mm. seuraavat kurssit ja kurssikokonaisuudet:

• HTHJ® - Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen
  • Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä
  • Toiminnantarkastuksen perusteet -verkkokurssi
  • Taloyhtiön pelastussuunnitelma (TaPe)
  • Isännöinnin ostaminen