× Yhdistyksen puhelinpalvelut suljettu to 9.5.

Jäsensivut

OTA KÄYTTÖÖSI JÄSENSIVUJEN TUHTI TIETOPANKKI

Kiinteistöliitto Pohjanmaa parantaa jälleen jo ennestään hyviä palveluitaan. Koulutustilaisuuksien aineistot, aiemmat jäsentiedotteet ja käytännölliset alan oppaat löytyvät nyt kätevästi yhdistyksen jäsensivuilta ympäri vuorokauden juuri silloin kun tietoa kaipaat. Jäsensivujen kautta onnistuu myös  Kiinteistölehden lukeminen sähköisessä muodossa. Löydät lehtiarkistosta myös vanhemmat numerot.

Jäsensivujen laaja tarjonta antaa jälleen taloyhtiöille yhden hyvän syyn lisää kuulua Kiinteistöliitto Pohjanmaahan.

Jäsensivuilla on sisältöä suomeksi ja ruotsiksi.

>> Kirjaudu jäsensivuille

>> Rekisteröidy

Rekisteröidy ja tilaa tunnukset

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsensivut on siirretty maaliskuussa 2023 Kiinteistöliiton jäsensivujen yhteyteen. Vanhojen jäsensivujen tunnuksilla ei voi kirjautua uusille sivuille, vaan niille on rekisteröidyttävä erikseen. On suositeltavaa, että taloyhtiön koko hallitus ja isännöitsijä rekisteröityisivät jäsensivuille. Näin taloyhtiö saa parhaan edun jäsenyydestä.

Rekisteröidy jäsensivujen käyttäjäksi osoitteessa www.kiinteistoliitto.fi/kirjautuminen/rekisteroityminen/  täyttämällä nimesi, sähköpostiosoitteesi ja edustamasi jäsentaloyhtiön jäsennumero niille varattuihin kenttiin.

Jäsensivujen käyttäjäksi voit rekisteröityä vain, jos rekisteröitymisessä käyttämäsi sähköpostiosoite on tallennettu Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsenrekisteriin.  Ilmoita tarvittaessa sähköpostiosoitteesi osoitteeseen pohjanmaa@kiinteistoliitto.fi, niin lisäämme sen jäsenrekisteriin. Voit tiedustella unohtunutta jäsennumeroa samasta osoitteesta.

Saat rekisteröitymisen jälkeen antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin. Vahvistusviestissä on linkki suojatulle sivulle, jolla luot itsellesi salasanan. Salasanan tulee olla vähintään 8 merkkiä pitkä, ja siinä on oltava vähintään yksi iso kirjain, yksi pieni kirjain ja yksi numero.

Pääset kirjautumaan jäsensivuille käyttämällä ilmoittamaasi sähköpostiosoitetta ja rekisteröimääsi salasanaa. Jäsensivut sijaitsevat osoitteessa https://www.kiinteistoliitto.fi/jasensivut.

Sivuille pääset myös osoitteessa www.kiinteistoliitto.fi. Kirjautumislinkki löytyy sivujen yläreunasta.

Lataa mobiilijäsenkortti puhelimeesi

Mobiilijäsenkortti on älypuhelimeesi tai -laitteeseesi ladattava sovellus, joka helpottaa ja nopeuttaa jäsenpalvelujen ja -etujen käyttöä. Jäsenkortilla taloyhtiön puheenjohtaja, hallituksen jäsen, isännöitsijä, tilin- ja toiminnantarkastaja sekä vuokratalon edustaja voi soittaa neuvontapalveluihin, ilmoittautua tapahtumiin, päivittää yhteystietonsa jäsenrekisteriin sekä hyödyntää monipuoliset jäsenedut.

Lue täältä tarkemmat ohjeet kortin lataamiseen ja käyttöön ottamiseen.