× Poikkeusaikataulut vko 17: Ke 24.4. yhdistyksen toimisto suljettu. To-pe 25.-26.4. yhdistyksen puhelinpalvelut suljettu henkilökunnan koulutuspäivien vuoksi.

Jäseneksi liittyminen on hyödyksi koko taloyhtiölle

Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsenenä taloyhtiösi saa käyttöönsä kiinteistöalan parhaiden osaajien tietämyksen ja asiantuntemuksen. Tarjoamme jäsentaloillemme yksilöllistä neuvontaa, asiantuntevaa koulutusta ja ajankohtaista tietoa.

Monta hyvää syytä liittyä jäseneksi!

Kiinteistöyhdistyksen jäseneksi - ja sitä kautta Kiinteistöliiton jäseneksi - voivat liittyä kiinteistönomistajat eli taloyhtiöt, kiinteistöosakeyhtiöt ja vuokratalot. Jäsenyhtiöiden edustajat saavat neuvontaa mm. kiinteistölainsäädännön kysymyksissä, talous- ja veroasioissa sekä kiinteistönpidossa.

Jäsenpalveluihin sisältyvät

>> Neuvonta taloyhtiön hallitukselle ja isännöitsijälle. Neuvontapalvelut tuottaa Suomen Kiinteistöliitto

• Lakineuvonta
  • Talous- ja veroneuvonta