Pohjanmaan Taloyhtiöpäivä tarjoaa syksyllä jälleen foorumin taloyhtiökohtaamisille Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueella. Odotamme tapahtumaan runsaasti taloyhtiöiden edustajia ja kiinteistöalan ammattilaisia.

Näytteilleasettajapaikkojen myynti on alkanut - varaa osastosi täältä!

Pohjanmaan Taloyhtiöpäivä ti 15.10.24

Paikka: Sokos Hotel Royal Vaasa, Hovioikeudenp. 18, 65100 Vaasa

Aika: Tiistaina 15.10.24

Kiinteistöliitto Pohjanmaa järjestää syksyllä 24 Pohjanmaan Taloyhtiöpäivän toista kertaa Vaasassa.

Taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät sekä muut kiinteistöalan toimijat kokoontuvat tapahtumaan keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja päivittämään osaamistaan sekä tutustumaan näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiinsa palveluihin.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta ennakkoilmoittautuminen vaaditaan. Ilmoittautuminen aukeaa syksyllä. Tapahtumassa on kahvitarjoilu.

Tule mukaan hankkimaan hyödyllistä taloyhtiötietoa ja käytännön vinkkejä!

Etsimme positiivisia ilmiöitä asunto-osakeyhtiöiden toimintaympäristöstä

Julkistamme Taloyhtiöpäivänä Vuoden 2024 puheenjohtaja - ja Vuoden 2024 taloyhtiöteko -kilpailujen voittajat.

Kiinteistöliitto Pohjanmaa haluaa tuoda esiin tekoja, hankkeita ja henkilöitä, jotka ovat toiminnallaan vaikuttaneet positiivisesti kiinteistöalan ja taloyhtiöiden toimintaympäristön kehittämiseen. Etsimme tänäkin vuonna Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueelta vuoden taloyhtiötekoa ja puheenjohtajaa.

Ehdota vuoden 2024 puheenjohtajaa ja taloyhtiötekoa täällä.

Kaikki ehdotuksen jättäjät saavat kiitokseksi digitaalisen lukuoikeuden Taloyhtiön energiatehokkaat lämmitysratkaisut -teokseen. Lukuoikeus on 1 kk pituinen ja se otetaan käyttöön tammikuussa 2025. Lukuoikeuden arvo normaalisti on 39,00e.

Ehdota palkittavaa tahoa 30.9.2024 mennessä.

Pohjanmaan Taloyhtiöpäivä järjestettiin ensimmäistä kertaa 9.11.23 Vaasassa, Wasa Innovation Centerissä. Paikalla oli yli 20 näytteilleasettajaa osastoineen, ja päivän aikana kuultiin 11 luentoa kiinteistöalan ammattilaisilta. Paikan päällä kävi noin 100 messuvierasta.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tapahtumassa tallennetaan kuva- ja videomateriaalia tapahtuman ja Kiinteistöliitto Pohjanmaan hallinnoimille markkinointikanaville, sosiaaliseen mediaan sekä verkkosivuille. Osallistumalla tapahtumaan hyväksyt, että kuvasi saattaa näkyä edellä mainituilla kanavilla.

Näytteilleasettajille

>> Osastopaikkojen myynti on alkanut - varaa messusosastosi nyt!

>> Näytteilleasettajien infosivu

Taloyhtiöväelle

Ilmoittautuminen tapahtumaan avautuu syksyllä.

Järjestäjän tiedot

Kiinteistöliitto Pohjanmaa

mervi.ala-prinkkila@kiinteistoliitto

Taloyhtiöpäivät 24

Tervetuloa mukaan taloyhtiöväen alueelliseen ykköstapahtumaan!