VARMISTA YRITYKSENNE NÄKYVYYS — VARAA MESSUOSASTOSI NYT!

Maakunnan taloyhtiöiden ykköstapahtuma, Pohjanmaan Taloyhtiöpäivä, järjestetään historiallisesti toista kertaa tiistaina 15.10. kello 12 - 18.  Tapahtuma on messuvieraille maksuton. Kävijöitä ovat kaikki taloyhtiöiden asioista kiinnostuneet, erityisesti hallituksien jäsenet ja isännöitsijät. Odotamme päivään noin 200 taloyhtiöpäättäjää tutustumaan palveluihin ja tuotteisiin sekä kuulemaan ajankohtaisista taloyhtiöasioista. Tapahtumaan saapuu myös väkeä Etelä- ja Keski-Pohjanmaan alueilta. Viime vuonna tapahtumassa kävi 100 kävijää ympäri Pohjanmaan maakuntia.

Miksi yrityksenne kannattaa osallistua näytteilleasettajana Pohjanmaan Taloyhtiöpäivään?

1. Ainut tapahtuma koko maakunnassa, jossa kerralla tavoitatte paljon taloyhtiöiden päättäjiä
  2. Vahvistatte imagoa ja saatte näkyvyyttä taloyhtiöiden päättäjien keskuudessa
  3. Pääsette verkostoitumaan päättäjien kanssa
  4. Saatte tilaisuuden kerätä päättäjien yhteystietoja
  5. Voitte esitellä uuden tuotteen / palvelun.

Osastotiedot ja -hinnat

Tänä vuonna tarjoamme kolmen eri hintaluokan paikkoja. Eri hintaluokan paikkoja on saatavilla rajoitetusti. Esimerkkikuvat ovat suuntaa antavia näyttelytiloista. Näytteilleasettajat voivat tuoda omaa materiaaliaan osastolle (roll-upit yms.) Isojen elementtien kanssa pyydämme olemaan etukäteen yhteydessä järjestävään tahoon. Näytteilleasettajien tiedot tulevat näkymään tapahtumasivulla https://pohjanmaa.kiinteistoliitto.fi/yhdistys/taloyhtiopaiva/ sekä tapahtuman käsiohjelmassa.

Lisäksi näytteilleasettajat tulevat näkymään yhdistyksen julkaisemassa Pohjanmaan Kiinteistöviesti -jäsenlehdessä, joka julkaistaan ennen tapahtumaa. Näytteilleasettajilla on mahdollisuus ostaa lehdestä myös näkyvyyttä.

Huom! 1.9. alkaen alv. on 25,5%.

Pystypöytä

Osastohinta on 300 € (+alv. 24 %). Hinta sisältää tapahtumaan osallistumisen, kahvi- ja pullatarjoilun sekä lounaan max. kahdelle (2) yrityksen edustajalle. Pöytäpaikan halkaisija on 60 cm.

Kokouspöytä

Osastohinta on 500 € (+alv. 24 %). Hinta sisältää tapahtumaan osallistumisen, kahvi- ja pullatarjoilun sekä lounaan max. kahdelle (2) yrityksen edustajalle. Pöytäpaikan koko on 140 x 70 cm.

Toiminnallisempi osasto (1 kpl)

Soveltuu esimerkiksi rennompaan toimintaan tai tuote-esittelyyn.

Osastohinta on 600 € (+alv. 24 %). Hinta sisältää tapahtumaan osallistumisen, kahvi- ja pullatarjoilun sekä lounaan max. kahdelle (2) yrityksen edustajalle. Osastoon kuuluu sohvaryhmä.

Omaa osastoa voi tulla rakentamaan ti 15.10. klo 9 alkaen. Mikäli osastoa halutaan rakentaa jo edellisenä iltana, siitä voidaan sopia hotellin kanssa erikseen.

Luento-osuus näytteilleasettajalle

Taloyhtiöpäivässä on mahdollisuus pitää myös luento-osio, jonka pituus on 20 minuuttia. Luento-osuuksia on tarjolla vain muutama, joten nopeat syövät hitaat!

Luento-osuuden hinta on 300 € (+alv 24 %).

Osastoja on rajallinen määrä ja ne varataan varausjärjestyksessä. Järjestäjä määrää osaston sijainnin ja pyrkii täyttämään ne siten, että saman alan toimijat ovat sijoitettuna hajautetusti.

Näyttelyosaston edelleenvuokraus on kielletty ilman sopimusta järjestäjän kanssa, lue lisää laskutus - ja peruutusehdoista.

>> VARAA PAIKKASI OSOITTEESSA:

Tarjolla myös sponsorointimahdollisuuksia yrityksille

Tarjoamme näkyvyyttä narikka- ja kahvitarjoilujen sponsoroinnissa. Yritys saa nimensä näkyviin näiden palvelujen yhteyteen. Sponsoroinnista lisätietoja antaa Kiinteistöliitto Pohjanmaan toiminnanjohtaja Mervi Ala-Prinkkilä, mervi.ala-prinkkila@kiinteistoliitto.fi  p. 0405455949

Ilmoitusmyynti Pohjanmaan Kiinteistöviestiin

Kiinteistöliitto Pohjanmaan oma jäsenlehti, Pohjanmaan Kiinteistöviesti - Österbottens Fastighetsinfo, ilmestyy ensimmäisen kerran syyskuussa 2024.

Lehti postitetaan kaikille jäsentaloyhtiöillemme sekä alueemme isännöintitoimistoihin ja muille sidosryhmille. Lehteä on myös jaossa Pohjanmaan Taloyhtiöpäivässä Vaasassa 15.10.24.

>> Ilmoitusmyynnin hinnasto ja lisätiedot (Mediakortti, pdf)

Tapahtuman aukiolo ja rakenne

Ennen varsinaisen tapahtuman alkua on tarjolla isännöitsijöille luento-osuus klo 10 – 11 Kiinteistöliiton ja Isännöintiliiton edustajien toimesta. Näytteilleasettajilla on mahdollisuus tulla myös kuulemaan luentoja. Klo 11 alkaen on tarjolla lounas ravintola Trattoriassa isännöitsijöille ja näytteilleasettajille.

Tapahtuma avautuu varsinaisille kävijöille klo 12, jolloin näyttely avautuu. (Isännöitsijät voivat omien aikataulujensa puitteissa jo haluta tutustua näyttelyyn heti lounaan syötyään) Näyttely on auki klo 12 – 13. Luento-osuus kävijöille alkaa klo 13 ja ensimmäinen osio kestää klo 14 saakka. Tämän jälkeen on kahvitauko klo 14 – 15 ja tällöin on aikaa tutustua myös näyttelyyn. Toinen luento-osio pidetään klo 15 – 16.

Tämän jälkeen näyttely on avoinna klo 16 – 18. Tänä aikana näytteilleasettajat voivat pitää omia luentojaan näyttelytilan yhteydessä olevassa Filmi-tilassa. Luentoaikoja on tarjolla vain muutama, joten oma osio kannattaa varata ajoissa.

Laskutus ja peruutusehdot näytteilleasettajille

Laskutus

Näyttelyosastopaikan laskuttaa syyskuun aikana Oy VKY-Palvelu Ab (Y-tunnus: 2083334-1) varausvahvistuksen yhteydessä annettuun laskutusosoitteeseen.

Osaston laskutushinta määräytyy varausvahvistuksen mukaan (+ voimassa oleva alv.)

Näyttelyosastojen edelleenvuokraus on kielletty.

Useamman yrityksen yhteisosastosta tulee sopia tapahtumajärjestäjän kanssa.

Jokaisesta yhteisosastolla olevasta lisäyrityksestä laskutetaan ns. lisäbrändimaksu 200 euroa / yritys (+ alv 24 %)

Peruutus

Peruutukset 13.9.2024 mennessä kuluitta osoitteeseen: pohjanmaa@kiinteistoliitto.fi

Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista laskutetaan koko näyttelyosaston vuokra ja mahdolliset lisäbrändimaksut.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Lisätietoja tapahtumasta antaa:

Kiinteistöliitto Pohjanmaa, toiminnanjohtaja Mervi Ala-Prinkkilä, mervi.ala-prinkkila@kiinteistoliitto.fi           p. 0405455949

Nähdään Vaasassa tiistaina 15.10.!