Suomen Kiinteistöliitto toteutti keväällä 2021 kaikkien kiinteistöyhdistysten jäsenille kohdistetun jäsentyytyväisyyskyselyn. Kiinteistöliitto Pohjanmaan jäsenet arvioivat käytössään olevia palveluita seuraavasti:
Jäsenet arvioivat käytössään olevia palveluja arvosanoilla 1 – 7:
7 = erittäin tyytyväinen
1 = erittäin tyytymätön
Palvelujen saamat arvosanat:
5,9 Neuvontapalvelut
5,4 Koulutus
5,3 Tiedottaminen
5,5 Suomen Kiinteistölehti
5,4 Paikallinen edunvalvonta
5,1 Valtakunnallinen edunvalvonta
4,9 Nettisivut ja sosiaalinen media
4,9 Tutkimus- ja kehitystoiminta
Haku
Kirjoita hakukenttään hakusana tai sen osa. Älä käytä jokerimerkkejä. Tällöin haku etsii kaikki mahdolliset osumat, joista löytyy käyttämäsi kirjainyhdistelmä. Esimerkiksi Tupakointi tai tupak toimivat molemmat hakusanoina.