Etsimme positiivisia ilmiöitä asunto-osakeyhtiöiden toimintaympäristöstä

Julkaistu: 19.06.2024

Kiinteistöliitto Pohjanmaa haluaa tuoda esiin tekoja, hankkeita ja henkilöitä, jotka ovat toiminnallaan vaikuttaneet positiivisesti kiinteistöalan ja taloyhtiöiden toimintaympäristön kehittämiseen. Etsimme tänäkin vuonna Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueelta vuoden taloyhtiötekoa ja puheenjohtajaa.

Ennalta määrättyjä kriteerejä ei ole. Viime vuonna yhdistys painotti valinnoissaan mm. yhteisöllisyyden ja viihtyvyyden lisäämistä taloyhtiössä.

Vuoden 2023 voittajien palkitsemisperustelut voit lukea tästä linkistä.

Voittajat julkistetaan Pohjanmaan Taloyhtiöpäivässä 15.10.2024. Jokaiselle ilmiantajalle annetaan kiitokseksi digitaalinen lukuoikeus Taloyhtiön energiatehokkaat lämmitysratkaisut -teokseen. Lukuoikeus on 1 kk pituinen ja se otetaan käyttöön tammikuussa 2025. Lukuoikeuden arvo normaalisti on 39,00e. Ehdota palkittavaa tahoa 30.9.2024 mennessä.

Pääset tekemään oman ehdotuksesi tästä.

Valtakunnalliset huomiot vuonna 2025

Keväällä 2025 valitaan Suomen vuoden taloyhtiöpuheenjohtaja sekä vuoden taloyhtiöteko Helsingin Taloyhtiö2025-tapahtuman yhteydessä. Vuoden hallituksen puheenjohtajaksi ja Vuoden taloyhtiöteoksi keväällä 2025 valittavat saavat yhteensä noin 2000 euron arvoisen palkinnon. Pohjanmaalla vuonna 2024 huomioitavat tahot ovat kandidaatteja valtakunnallisia huomionosoituksia myönnettäessä.