Kiinteistöyhdistyksen vuosikokous päätti sääntöjen muuttamisesta

Julkaistu: 15.04.2024

Kiinteistöyhdistyksen vuosikokouksessa 20.3.2024 käsiteltiin yhdistyksen sääntöjen 8 § määräämät asiat ja päätettiin sääntömuutoksista. Kokouksessa vahvistettiin yhdistyksen viralliseksi nimeksi Kiinteistöliitto Pohjanmaa ry, Fastighetsförbundet Österbotten rf.

Vuosikokous päätti hallituksen kooksi 12 jäsentä. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin auktorisoitu isännöitsijä Marice Haldin-Granith ja konsultti Janne Ala. Hallituksen erovuoroiset jäsenet kiinteistöpäällikkö Jan-Erik Hinds, yrittäjä Juha Hissa, alueasiantuntija Jukka Kalliola ja hallituksen puheenjohtaja Ilkka Yliaho valittiin jatkamaan hallituksessa myös seuraavan kaksivuotiskauden.

Kokouksessa hyväksyttiin yhdistyksen sääntömuutos ja strategia. Strategia julkaistaan yhdistyksen verkkosivuilla ruotsinkielisen käännöksen valmistuttua. Sääntömuutos julkaistaan Patentti- ja rekisterihallituksen hyväksynnän jälkeen.

Hallitus valitsi järjestäytymiskokouksessaan uuden puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan

Järjestäytymiskokous valitsi 21.3. hallituksen puheenjohtajaksi hallitusammattilainen Yrjö Salomaan, joka on aiemmin toiminut yhdistyksen varapuheenjohtajana, ja uudeksi varapuheenjohtajaksi toimitusjohtaja Malin Vainion. Väistyneelle puheenjohtajalle Juha Hissalle luovutettiin yhdistyksen kultainen briljanttikunniamerkki

Yhdistys myönsi kunniamerkkejä

Ansiokkaasta toiminnasta yhdistyksen hyväksi palkittiin 14.2.24 Håkan Bodö ja Jan-Erik Hinds  hopeisella jäsenyhdistyksen kunniamerkillä.

Jäsenyhdistyksen kultainen ansiomerkki briljantin kera myönnettiin yhdistyksen johtavissa luottamustehtävissä toimineille henkilöille tunnustuksena poikkeuksellisen ansiokkaasta ja pitkäaikaisesta toiminnasta yhdistyksen hyväksi. Merkin saivat Juha Hissa, Jukka Kalliola ja Birgit Mäkinen.

Håkan Bodö, Jan-Erik Hinds, Birgit Mäkinen ja Jukka Kalliola 14.2.24 M/S Aurora Botnialla.

Väistyneelle puheenjohtajalle luovutettiin yhdistyksen kultainen briljanttikunniamerkki järjestäytymiskokouksen yhteydessä. Kuvassa Mervi Ala-Prinkkilä, Juha Hissa ja Yrjö Salomaa 21.3.24 Vaasassa.

Katso hallituksen tarkempi esittely täältä.

Haku

Kirjoita hakukenttään hakusana tai sen osa. Älä käytä jokerimerkkejä. Tällöin haku etsii kaikki mahdolliset osumat, joista löytyy käyttämäsi kirjainyhdistelmä. Esimerkiksi Tupakointi tai tupak toimivat molemmat hakusanoina.