Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys tunnetaan jatkossa Kiinteistöliitto Pohjanmaana

Julkaistu: 29.12.2023

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistys ottaa vuoden vaihtuessa käyttöönsä brändinimen Kiinteistöliitto Pohjanmaa – Fastighetsförbundet Österbotten.

Brändinimen muutoksella yhdistys haluaa tuoda näkyvämmin esiin sitä, että se tarjoaa Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueella jäsenilleen yhteisiä palveluja kattojärjestönsä Suomen Kiinteistöliiton kanssa. Uusi markkinointinimi ja visuaalinen ilme tuovat Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen näkyvämmin Kiinteistöliittobrändin alle.

Yhdistyksen tarjoamiin jäsenpalveluihin muutoksella ei ole vaikutusta, vaan ne pysyvät ennallaan.