Mervi Ala-Prinkkilästä Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen uusi toiminnanjohtaja

Julkaistu: 21.12.2022

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen hallitus on valinnut Mervi Ala-Prinkkilän yhdistyksen uudeksi toiminnanjohtajaksi 19.12.2022 alkaen. Ala-Prinkkilä on kiinteistöalan moniosaaja ja media-alan ammattilainen.

Mervi Ala-Prinkkilä siirtyy toiminnanjohtajan tehtäviin Braleva Kiinteistöpalvelut Oy:stä, jossa hän on toiminut viestintä- ja markkinointipäällikkönä vuodesta 2019 lähtien. Sitä ennen hän on työskennellyt noin seitsemän vuoden ajan toimittajana, verkkotuottajana ja kustannustoimittajana Suomen Kiinteistölehteä ja kiinteistöalan ammattikirjallisuutta tuottavassa Kiinteistömedia Oy:ssä. Koulutukseltaan Ala-Prinkkilä on tradenomi (YAMK).

Mervi Ala-Prinkkilällä on kattava ja monivuotinen kokemus kiinteistöalalta, ja taloyhtiöasiat ovat aidosti lähellä sydäntä.  Taloyhtiön johtamisen käytännön haasteet ja vastuut ovat tulleet Ala-Prinkkilälle omakohtaisesti tutuiksi vuosien varrella, sillä hän on istunut taloyhtiön hallituksessa 16 vuotta, joista 10 puheenjohtajan paikalla.

- Odotan innolla, että pääsen aloittamaan työt Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksessä ja tapaamaan jäsenistöä. Uskon, että laajasta alan tuntemuksestani ja kokemuksestani on jäsentaloyhtiöille paljon hyötyä, Ala-Prinkkilä kertoo.

Toiminnanjohtajana Ala-Prinkkilä haluaa tuoda Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen ja Suomen Kiinteistöliiton hyödylliset jäsenpalvelut yhä useamman taloyhtiön tietoisuuteen, ja kehittää yhdistyksen toimintaa entistä parempaan suuntaan Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan alueella.

Yhdistyksen hallitus tyytyväinen valintaan

Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen hallitukselle uuden toiminnanjohtajan rekrytointi oli sujuva prosessi. Paikka laitettiin hakuun lokakuussa, ja marraskuussa päätös oli tehty. Hakemuksia tuli kaikkiaan parisen kymmentä.

- Mervin valinta uudeksi toiminnanjohtajaksi oli yksimielinen. Hän tuntee kiinteistöalaa jo entuudestaan erittäin hyvin, mutta hän näkee alan myös ulkopuolelta ja osaa tuoda sinne uusia tuulia ja näkemyksiä, kertoo yhdistyksen hallituksen puheenjohtaja Juha Hissa.

Juha Hissa on toiminut yhdistyksen hallituksen puheenjohtajana kesäkuusta saakka, mutta yhdistyksen toiminnassa hän on ollut mukana kaikkiaan noin kaksi vuosikymmentä. Hissan mielestä Ala-Prinkkilä tuo mukanaan juuri sellaista osaamista ja näkemystä, jota yhdistys tällä hetkellä tarvitsee.

- Mervi tuo Pohjanmaan Kiinteistöyhdistykselle uutta intoa ja tarmoa markkinointiin, myyntiin ja koulutuksiin, sekä näkyvän persoonan yhdistyksen keulakuvaksi, Hissa kiteyttää.

--

Merviin voi olla yhteydessä puhelimitse numeroon 040 545 5949 tai sähköpostitse osoitteessa mervi.ala-prinkkila@kiinteistoliitto.fi

Haku

Kirjoita hakukenttään hakusana tai sen osa. Älä käytä jokerimerkkejä. Tällöin haku etsii kaikki mahdolliset osumat, joista löytyy käyttämäsi kirjainyhdistelmä. Esimerkiksi Tupakointi tai tupak toimivat molemmat hakusanoina.