Jäsentietojen ajantasaisuus varmistaa palvelujen saatavuuden

Julkaistu: 22.02.2023

Jäsentietojen oikeellisuus ja ajantasaisuus on tärkeää, jotta jäsenpalvelujen käyttöön oikeutetut jäsentalojen edustajat saavat palveluja niitä tarvitessaan. Oikeat jäsentiedot varmistavat, että jäsentiedote, Suomen Kiinteistölehti ja kutsut koulutustilaisuuksiin tulevat oikeille henkilöille.

Näin päivität taloyhtiösi tiedot

Voit päivittää taloyhtiösi vastuuhenkilöiden ja laskutuksen tietoja jollakin seuraavista tavoista:

Jäsensivujen kautta

• Mene jäsensivuille: https://www.kiinteistoliitto.fi/kirjautuminen/
  • Rekisteröidy käyttäjäksi käyttämällä taloyhtiön jäsennumeroa ja sähköpostiosoitettasi. Unohtunutta jäsennumeroa voit tiedustella osoitteesta pohjanmaa@kiinteistoliitto.fi
  • Sähköpostisi tulee olla tallennettuna jäsenrekisteriin. Mikäli et pääse kirjautumaan, ilmoita sähköpostiosoitteesi meille.
  • Kun valitset jäsensivujen etusivulta Omat tiedot -kohdasta ”Siirry omiin tietoihin”, näet henkilökohtaisten tietojesi alla taloyhtiön numeron ja nimen. Klikkaa sitä ja muuta tiedot. Mene viimeiselle sivulle asti ja paina ”Lähetä”.

Lähettämällä sähköpostia

Haku

Kirjoita hakukenttään hakusana tai sen osa. Älä käytä jokerimerkkejä. Tällöin haku etsii kaikki mahdolliset osumat, joista löytyy käyttämäsi kirjainyhdistelmä. Esimerkiksi Tupakointi tai tupak toimivat molemmat hakusanoina.