Vaasalainen Yrjö Salomaa AKHA:n hallitukseen

Julkaistu: 05.05.2023

Kiinteistöalan hallitusammattilaisten yhdistys AKHA ry valitsi uuden hallituksen huhtikuussa. Hallitukseen valittiin ensimmäistä kertaa Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen varapuheenjohtaja Yrjö Salomaa.

AKHA ry:n vuosikokous pidettiin 17.4.2023 Helsingissä. Kokous valitsi hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi Atik Alin. Hallitukseen valittiin uusina jäseninä Yrjö Salomaa, Sari Niiniluoto sekä Laihialta kotoisin oleva Elisa Havusela. Vanhoina jäseninä hallituksessa jatkavat Ben Grass, Mikko Peltokorpi, Eino Rantala ja Reijo Savolainen.
Yrjö Salomaa

Yrjö Salomaa on toiminut Pohjanmaan Kiinteistöyhdistyksen hallituksessa vuodesta 2021. Salomaa työskentelee kaksikielisenä hallitusammattilaisena Pohjanmaan alueella. Osaamisalueinaan hänellä on erityisesti taloyhtiön hallinnon kehittäminen, isännöinti, korjausrakentaminen ja taloyhtiösovittelu.

AKHA:sta apua hallitustyöhön

AKHA ry on asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallinnan ja hallitustyöskentelyn osaamisverkosto. AKHA ylläpitää rekisteriä hallitustyöskentelyn ammattilaisista, jotka ovat valmiita avustamaan asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallituksia sekä tarvittaessa osallistumaan hallitustyöskentelyyn.

AKHA ylläpitää myös hallitusjäsenrekisteriä, johon voivat liittyä asunto- ja kiinteistöyhtiöiden hallituksen jäsenet, puheenjohtajat ja muutoin hallitustyöskentelystä kiinnostuneet henkilöt, jotka haluavat vaikuttaa, kehittää hallitustyöskentelyä ja kouluttautua ottamaan vastuuta omassa taloyhtiössään.

Lue lisää AKHA ry:n verkkosivuilta: www.akha.fi

Etsi hallitusammattilaista alueeltasi: www.akha.fi/palvelut-taloyhtioille